czwartek, 4 kwietnia 2013

Pieśń :3

Oto pieśń, którą wymyśliłam z Marlejkiem <3.

Złap Mnie za plecak, do klasy zabierz Mnie.! 
Pożycz Mi Scalpel, 
Nauczycieli zadźgam, może Ciebie też.! 
I zadźgam Cię znów Scalplem, 
Ze Scalplem już rozpędzam się.! 
Dotykiem zaginamy Scalpel, 
Mamy co chcemy, 
Scalpel Mamy więc... 
W tym całym zwariowaniu wiem, 
że swojego Scalpla dostać chcę, 
nie powstrzyma mnie już niiiikt! 

Rozpędzeni razem z klasą, 
Zakręceni razem wraz z Kiełbasą.! 
Zaliczamy dziś te wszystkie klasy, 
Bez grawitacji robiąc Kiełbasy.! 
Mruknij a poleci deszcz Kiełbasy, 
Zawładniemy Kiełbasami, 
Taka chwila, jest zacnością, 
Kiedy Kiełbasą podbijemy kosmos.!!! xDD.


To takie bolesne, 
Wielbimy wszystkich ludzi dźgać.! 
Dźgajmy mocniej, 
Bo jak Kiełbasa, to tylko stąd.! 

W tym całym naszym dźganiu żreć, 
I w całej tej Kiełbasie dobrze wiem, 
Mięsa nie ma w ogóleeee !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz